امان از شام ،امان از شام،امان از شام(بايد خون گريه كرد)

سر بريدن دختر بچه سوري به‌ جرم‌ شيعه‌ بودن + تصوير(متن و تصوير كپي شده از سايت شبكه جهاني ولايت)

  
                                           



از آغاز بحران در سوريه براي اينکه رنگ طايفه‌اي به نبردها بدهند، تندرو‌هاي وهابي و مسلح جنايات وحشتناکي مرتکب مي‌شوند و اعدام کودکان، قتل خانواده‌هاي شيعه، سربريدن آنها را در دستور قرار داده‌اند.





تروريست‌هاي وهابي مخالف بشار اسد در سوريه «دختر بچه» يک خانواده شيعه را در سوريه به طرز وحشيانه‌اي سر بريدند که جرم وي شيعه بودن او و خانواده‌اش بود.

طبق آمارهاي منتشر شده، تروريست‌ها تاکنون 1300 شهروند شيعي را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوري و عراقي تشکيل مي‌دهند.

چندي پيش «محمد العريفي»، از سرکردگان شناخته شده وهابي در عربستان از تروريست‌ها خواسته بود تا براي تخريب نشدن چهره شورشيان، از انتشار چنين تصاويري خودداري کنند اما حجم جنايات تروريست‌ها آن‌چنان بالاست که هر روز ابعاد جديدي از جنايات آنها منتشر مي‌شوند.

وي در صفحه خود در شبکه اجتماعي "توييتر" از تروريست‌هاي سوريه خواست به حملات تروريستي و کشتار و ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم سوريه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاوير جنايات خود شوند.

مرداد ماه امسال نيز روزنامه القدس العربي در خبري از توبيخ فرماندهان گروه‌هاي مسلح وابسته به گروهک ارتش آزاد توسط ترکيه خبر داد.

اين منابع اعلام کردند که توبيخ کنندگان، افسران اطلاعاتي ترکيه هستند که در پي انتشار تصاويري ويدئويي، فرماندهان گروه‌هاي مسلح را توبيخ کرده‌اند زيرا در اين تصاوير رفتار وحشيانه عناصر ارتش آزاد در شهر حلب با کساني ديده مي‌شود که حامي دولت هستند؛ کساني که ربوده و طوري شکنجه شده‌اند که با ادعاها و شعارهاي آزادي‌خواهانه و مسالمت‌آميز آنان تناقض دارد.

در مردادماه امسال نيز افراد مسلح در سوريه چندين سوري را به جرم حمايت از نظام به شيوه‌هاي مختلف و منزجر کننده اعدام کردند که اعدام با بيش از 100 گلوله از فاصله نزديک و سر بريدن فردي چشم و دست بسته با چاقويي کوچک و به آهستگي [زجرکش] يا پرتاب کردن اجساد حاميان نظام سوريه از ساختمان چند طبقه از جمله اين اعدام‌هاست.

چندي پيش نيز پايگاه خبري عراق القانون نوشت: فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌هاي مسلح در سوريه اقدام به اعدام يک کودک شيعه عراقي کردند.

بر اساس اين گزارش، خانواده اين کودک در منطقه سيدة زينب در ريف دمشق ساکن بودند که تروريست‌هاي مسلح به منزل اين خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضاي آن، اين کودک را اعدام کردند.

منبع : فارس 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, | 9:43 | نویسنده : مرتضي وزيري |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • املاک