موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:حسینیه ثارالله کهنوج,حسینیه ثارالله وزیریها, | 12:29 | نویسنده : مرتضي وزيري |

 

همسران على (ع)

نخستین همسر آن حضرت، فاطمه زهرا (ع) دخت گرامى پیامبر خدا بوده است.على (ع) تا زمانى که فاطمه در قید حیات به سر مى‏برد با کس دیگرى پیمان زناشویى نبست.پس از وفات فاطمه، آن حضرت با امامه دختر ابو العاص بن ربیع بن عبد العزى بن عبد شمس که فرزند زینب دختر پیغمبر بود ازدواج کرد.ام البنین دختر حزام بن دارم کلابیه، زن دیگرى بود که على (ع) او را به عقد خود درآورد.پس از ام البنین، آن حضرت با لیلى دختر مسعود بن خالد النهشلیة تمیمه دارمیه ازدواج کرد و پس از وى با اسماء بنت عمیس خثعمى پیمان زناشویى بست.اسماء تا قبل از شهادت جعفر بن ابیطالب، همسر وى بود و پس از شهادت جعفر، ابو بکر او را به ازدواج خود درآورد و چون ابو بکر از دنیا رفت، على (ع) او را به همسرى خویش گرفت.یکى دیگر از همسران امیر المؤمنین (ع) ام حبیب دختر ربیعه تغلبیه و موسوم به صهبا بوده است .این زن از قبیله «سبى» بود که خالد بن ولید در عین التمر بر آنها حمله برده و ایشان را به اسیرى گرفته بود.خوله دختر جعفر بن قیس بن مسلمه حنفى و یا به قولى دیگر خولة دختر ایاس از دیگر زنان آن حضرت بوده است.همچنین على (ع) با ام سعد یا ام سعید دختر عروة بن مسعود ثقفى و نیز مخبأة دختر امرى القیس بن عدى کلبى پیمان زناشویى بست.

 

 


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 آبان 1392برچسب:همسران حضرت علی(ع)،حسینیه ثارالله کهنوج،حسینیه ثارالله وزیریها, | 20:54 | نویسنده : مرتضي وزيري |

زندگی نامه حضرت محمد (ص)
مجموعه: زندگینامه بزرگان دینی



زندگی نامه حضرت محمد (ص):

نام: محمد بن عبد الله
حضرت محمد (ص) در تورات و برخى كتب آسمانى «احمد» ناميده شده است. آمنه، دختر وهب، مادر حضرت محمد (ص) پيش از نامگذارىِ فرزندش توسط عبدالمطلب به محمّد، وى را «احمد» ناميده بود.
كنيه حضرت محمد (ص): ابوالقاسم و ابوابراهيم.

القاب حضرت محمد (ص): رسول اللّه، نبى اللّه، مصطفى، محمود، امين، امّى، خاتم، مزّمل، مدّثر، نذير، بشير، مبين، كريم، نور، رحمت، نعمت، شاهد، مبشّر، منذر، مذكّر، يس، طه‏ و...

منصب حضرت محمد (ص): آخرين پيامبر الهى، بنيان‏گذار حكومت اسلامى و نخستين معصوم در دين مبين اسلام.

تاريخ ولادت حضرت محمد (ص): روز جمعه، هفدهم ربيع الاول عام الفيل برابر با سال 570 ميلادى (به روايت شيعه). بيشتر علماى اهل سنّت تولد آن حضرت را روز دوشنبه دوازدهم ربيع الاول آن سال دانسته‏اند.
عام الفيل، همان سالى است كه ابرهه، با چندين هزار مرد جنگى از يمن به مكه يورش آورد تا خانه خدا (كعبه) را ويران سازد و همگان را به مذهب مسيحيت وادار سازد؛ اما او و سپاهيانش در مكه با تهاجم پرندگانى به نام ابابيل مواجه شده، به هلاكت رسيدند و به اهداف شوم خويش نايل نيامدند. آنان چون سوار بر فيل بودند، آن سال به سال فيل (عام الفيل) معروف گشت.
 ------------------------------------------

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید.........


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 آبان 1392برچسب:زندگي نامه حضرت محمد(ص),پيغمبر,حسينيه ثارالله كهنوج,حسينيه ثارالله وزيريها, | 13:41 | نویسنده : مرتضي وزيري |

محل دفن سر امام حسین(ع) کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در این که سر امام حسین علیه‌السلام کجا دفن شده است، منابع تاریخی شیعه و سنی گزارش‌های گوناگونی آورده‌اند تا آنجا که شش قول در این باره گفته شده است.

قول اول:
سر به بدن ملحق شده است. این قول مشترک میان شیعه و سنی است. علمای شیعه، از جمله شیخ صدوق (متوفای 381 ق)، سید مرتضی (متوفای 436 ق)، فتال نیشابوری (متوفای 508 ق)، ابن نما حلی، سید ابن طاووس (متوفای 664 ق) شیخ بهایی و مجلسی این قول را بیان کرده‌اند.

شیخ صدوق و پس از او، فتال نیشابوری در این باره می‌نویسند: علی بن حسین علیه السلام همراه زنان (از شام) خارج شد و سر حسین علیه‌السلام را به کربلا باز گرداند. (1)

سید مرتضی در این باره می‌گوید: روایت کرده‌اند که سر امام حسین علیه‌السلام با جسد در کربلا دفن شد. (2)

ابن شهر آشوب بعد از نقل سخن فوق از سید مرتضی، از قول شیخ طوسی نقل کرده است که به همین سبب (ملحق کردن سر امام به بدن و دفن آن) زیارت اربعین (از جانب امامان علهیم‌السلام) توصیه شده است. (3)

ابن نمای حلی نیز نگاشته است: آنچه از اقوال بر آن می‌توان اعتماد کرد، آن است که بعد از آن که سر امام در شهرها گردانده شد، به بدن بازگردانده شد و با جسد دفن شد. (4)

سید ابن طاووس نوشته است: اما سر حسین علیه‌السلام، روایت شده که سر برگردانده شد و در کربلا با جسد شریفش دفن شد و عمل اصحاب بر این معنا بوده است. (5)

مجلسی، یکی از وجه‌های استحباب زیارت امام حسین علیه‌السلام را در روز اربعین، الحاق سرهای مقدس را به اجساد توسط علی بن حسین علیهما‌السلام

بیان کرده است. (6) وی در جای دیگر بعد از نقل اقوال دیگر در این باره می‌نویسد: مشهور بین علمای امامیه آن است که سر امام همراه بدن دفن شده است. (7)

برخی اندیشمندان اهل‌ تسنن نیز این قول را بیان کرده‌اند:

 ------------------------------------------------------------

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب رجوع فرمایید...................


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:سر امام حسين (ع),حسينيه ثارالله كهنوج,حسينيه ثارالله وزيريها, | 16:24 | نویسنده : مرتضي وزيري |

قرآن شراب را یکی از ابزارهای شیطان می شمارد که با آن به گمراه کردن انسان ها می پردازد، با این بیان روشن می گردد که خباثت و پلیدی شراب امری دائمی است و در نتیجه تمام اولیاء الهی که از شیطان دور هستند، از شراب دور بوده و به طور اولویت پیامبران نیز از آن مبرا هستند.
«اى كسانى كه ایمان آورده‏ اید، شراب و قمار و بتها و گروبندى با تیرها پلیدى و كار شیطان است، از آن اجتناب كنید تا رستگار شوید. - شیطان مى‏ خواهد با شراب و قمار میان شما كینه و دشمنى افكند و شما را از یاد خدا و نماز باز دارد، آیا از آنها دست بر می دارید؟»[مائده/91-90]
امام صادق (ع) نیز در این باره می فرمایند: "خداوند هرگز پیامبرى را برنینگیخت، مگر آن كه مى دانست كه چون دین او را كامل كند، تحریم شرابخوارى نیز در آن است . شراب، همیشه حرام بوده است. همانا دین، مرحله به مرحله (تدریجا) كامل مى شود."[1]

پس خباثت و حرمت شراب همیشگی است. اگر چه دستور به ترک آن بیان نشده باشد. کما اینکه در اسلام نیز، سالها پس از بعثت و به تدریج حکم تحریم شرابخواری بیان شد.

در عقوبت شراب خوار نیز روایت بسیاری داریم.
امام على علیه السلام: "هر كس شراب بنوشد در حالى كه مى داند حرام است، خداوند او را از زردابه بدن دوزخیان، بنوشاند."[2]
امام صادق از پدرانش علیهم السلام از امام على علیه السلام: "دائم الخمر همچون بت پرست خدا را دیدار خواهد كرد"[3] (یعنی حکم شرابخوار مانند حکم بت پرست است)
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله: "میگسار، در حالى از گور خود خارج مى شود كه بر پیشانیش نوشته شده است: نومید از رحمت خدا."[4]

اما خلود در جهنم و یا اصل جهنمی شدن، منوط به حکم خداوند در قیامت است، آنچه می توان گفت؛ این است که توبه گناه را از بین می برد:
«وَ هُوَ الَّذی یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبادِهِ وَ یَعْفُوا عَنِ السَّیِّئاتِ وَ یَعْلَمُ ما تَفْعَلُونَ؛[شوری/25] و همو است خدایى كه توبه را از بندگانش مى ‏پذیرد، و از گناهان عفو مى ‏فرماید، و به آنچه مى ‏كنید دانا است.»

[1]. وسائل الشیعة: ج١٧ ص ٢٣٧.
[2]. الخصال: ٦٢١/١٠.
[3]. الخصال: ٦٣٢/١٠.
[4]. كنز العمّال: ٤٣٩٥٨.
 

برگرفته از سايت معتبر شهر سئوالhttp://www.soalcity.ir


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:خوردن شراب,شراب,جكم خوردن شراب,مشروبات الكلي,حسينيه ثاراله كهنوج,حسينيه ثارالله وزيريها, | 5:46 | نویسنده : مرتضي وزيري |

حکم قمه زنی در مجالس عزاداری

قمه زنی
از آنجا که در ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان _حضرت امام حسین (علیه السلام) _ هستیم پرسش های ازسوی کاربران در خصوص حکم قمه زدن در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین مطرح می شود که لازم دانستیم پاسخ کاربران را بر اساس  فتاوای چند تن از مراجع تقلید در اینجا بیان کنیم :
 قبل ازهر چیز توجه شما عزیزان را به این نکته جلب می کنیم که در حال حاضر این مساله در سطح جهانی مورد تبلیغات سوء بر علیه اسلام و شیعه می شود که ترک آن در این صورت لازم است .
همچنین از لحاظ عرفی هم از مظاهر حزن واندوه محسوب نمی شود و سابقه ای درعصر ائمه و زمان های بعد ازآن ندارد و تائیدی هم به شکل خاص یا عام ازامام معصوم در مورد آن نرسیده و در زمان حاضر موجب وهن و بد نام شدن مذهب تشیع می شود.
حکم قمه زدن از منظر مراجع تقلید
بسیاری از مراجع بزرگوار تقلید، قمه زنی را جایز نمی‌دانند و مؤمنین و عزاداران اباعبدالله الحسین ـ علیه السلام ـ را از این كار نهی می‌فرمایند.
حضرت آیت الله امام خمینی (ره):
در وضع کنونی قمه نزنند.
حضرت آیت الله خامنه ای :
قمه زنى علاوه براینكه عرفاً از مظاهر حزن و اندوه شمرده نمى‏شود و در زمان ائمه (علیهم السلام) و پس از آن نیز سابقه ندارد و تأییدى از ائمه معصومین (علیهم السلام) نیز در مورد آن - نه به شكل عام و نه به شكل خاص - نشده است، در حال حاضر وهن مذهب شمرده مى‏شود و جایز نیست.
حضرت آیت الله فاضل لنکرانی:
توجه به گرایشی كه نسبت به اسلام و تشیع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در اكثر نقاط جهان پیدا شده است و ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام، شناخته می‌شود و اعمال و رفتار ملت ایران به عنوان الگو و بیانگر اسلام، مطرح است،‌ لازم است در رابطه با مسائل سوگواری و عزاداری سالار شهیدان، حضرت امام حسین ـ علیه السلام ـ به گونه‌ای عمل ‌شود، كه موجب گرایش بیشتر و علاقه‌مندی شدیدتر به آن حضرت و هدف مقدس وی گردد. پیداست در این شرایط، مسئله قمه زدن نه تنها چنین نقشی ندارد، بلكه به علت عدم قابلیت پذیرش، و نداشتن هیچ گونه توجیه قابل فهم مخالفین، نتیجه سوء بر آن مترتب خواهد شد. لذا لازم است، شیعیان علاقه‌مند به مكتب امام حسین ـ علیه السلام ـ از آن خود‌داری نمایند؛ و چنان چه در این مورد، نذری وجود داشته باشد؛ نذر واجد شرایط صحت و انعقاد نیست.
 حضرت آیت الله بهجت:
ازهرعملی كه باعث وهن به تشیع می شود باید پرهیز نمود.
حضرت آیت الله مکارم :
قمه زدن اشکال دارد
حضرت آیت الله نوری :
قمه زدن اشکال دارد.
اگر می خواهید کاری کنید که مورد رضایت امام حسین علیه السلام قرار گیرد قدمی بردارید که خود اهل بیت علیهم السلام خواسته اند و آن احیای امرآنها و قدم برداشتن برای زنده شدن نام و یاد اهل بیت علیهم السلام است.
لازم به ذکر است نیروی انتظامی با افرادی که در ملاء عام اقدام به قمه زنی کنند برخورد جدی می کند و  خاطیان را به دستگاه قضائی  معرفی خواهد کرد.
 
 

تنظیم : مرکز مشاوره -برگرفته از سایت معتبرتبیان  http://www.tebyan.net 

 


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب چند تن از مراجع تقليد ، ،
برچسب‌ها:

بعضی از روایات اشاره دارد که پس از هبوط حضرت آدم و حوا از بهشت به زمین، هر دو در مکه فرود آمدند. حضرت آدم بر کوه صفا و حضرت حوا بر کوه مروه فرود آمدند؛ همان دو کوهی که حاجیان هفت بار بین آن ها می روند و باز می گردند.
  مرحوم علامه طباطبایی در این باره می گوید: «کوه صفا را از آن جهت به این نام خوانده اند که صفی الله، یعنی برگزیده خدا (حضرت آدم) بر آن فرود آمد و کوه مروه را از آن رو به این نام نامیده اند که مراة، یعنی زن (همسر حضرت آدم) بر آن فرود آمد.

المیزان، ج 1ص 39.  


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

و لقد ترکناها آية فهل من مدّکر(سوره قمر، آيه 15) ”و ما آن کشتي را محفوظ داشتيم تا آيت عبرت شود، پس کيست که پند گيرد؟“ در سال 1959، يک خلبان ترک، براساس مأموريت محول شده، چندين عکس هوايي براي مؤسسه ژئودتيک ترکيه برداشت. هنگامي که مأموريت به پايان رسيد، در ميان عکس هاي او تصويري جلب نظر مي کرد که بيشتر شبيه يک قايق بود تا چيزي ديگر، قايقي بزرگ که بر سينه تپه اي، در فاصله بيست کيلومتري کوههاي آرارات آرميده بود.


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:كشتي نوح,پيدا شدن كشتي نوح,حسينيه ثارالله كهنوج,حسينيه ثارالله وزيريها,عكس هاي كشتي نوح, | 5:47 | نویسنده : مرتضي وزيري |


((تصوير بين الحرمين))

شهیدان بنی هاشم علیهم‌السلام‌‌ در کربلا ردیف نام شهید نسبت با امام حسین علیه السلام‌‌ و خلاصه‌ای از شرح حال او
 1 امام حسین علیه السلام فرزند: حضرت امام علی علیه السلام ‌‌و حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها/ قاتل: شمر بن ذی الجوشن لعنت الله علیه/ سن هنگام شهادت: 57سال/ نقل شده است که امام علیه السلام ‌‌هزار و نهصد و پنجاه تن از آن لشگر را به درک فرستاد. ابتدا شخصی به نام مالک بن یسر (لعین) ضربتی بر سر امام علیه السلام ‌‌زد. سپس صالح بن وهب المزنی (لعین) ضربه‌ی دیگری بر پهلوی امام زد بعد شمر دستور داد پیکر امام علیه السلام‌ ‌را تیرباران نمودند، ابوایوب غنوی (لعین) تیری بر گلویش زد، حصین بن تمیم (لعین) تیری بر دهانش زد، زرعة بن شریک (لعین) تیری بر دست چپش و آن را قطع نمود، و کس دیگری بر پشتش زخمی زد، سنان ملعون نیزه بر گلو و سینه مبارکش فرونمود، سپس تیر دیگری بر امام علیه السلام‌‌ زدند که امام علیه السلام ‌‌افتاد، بعد خولی ملعون خواست سر امام علیه السلام‌‌ را جدا کند که لرزه بر اندامش افتاد و نتوانست، آن گاه شمر لعین سر ایشان را از بدنش جدا نمود و لعنة الله علی القوم الظالمین. 
2 علی اکبر فرزند: امام حسین علیه السلام‌‌/ نام مادر: لیلی، شبیه‌ترین مردم در خَلق و خُلق به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله، در سن ایشان اختلاف است. هنگام شهادت 18 یا 19 یا 25 ساله بوده‌اند. به صورت گروهی او را به شهادت رساندند.

---------------------------------------------------

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید..................
 


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

                   از علم تا خرافه

 

سه حیوانی که زمان مرگشان را می دانند
تحقیقات نشان می‌دهد مرگ آگاهی در بعضی از حیوانات وجود دارد و با مطالعه دقیق رفتار آنها می‌توان نتیجه گرفت که لحظات پایان عمر حیوانات برای خودشان و اطرافیانشان قابل درک است.
شامپانزه

شامپانزه‌ها شبیه‌ترین موجودات به انسان به لحاظ تکاملی هستند و خصوصیات فیزیکی و روانشناختی مشابه زیادی با انسان‌ها دارند.

زیست شناسانی که مدت ها محل زندگی شامپانزه‌ها در باغ‌وحش اسکاتلند را زیر نظر گرفتند برای مثال به مرگ شامپانزه ماده پنجا‌ه ساله‌ای در سال ۲۰۰۸ اشاره می‌کنند.

در آخرین ساعات زندگی این شامپانزه، همه اعضای گروه روی سکوی نزدیک او جمع شده و آرام پوست او را نوازش می‌کردند. پس از مرگ این شامپانزه ماده، همه از او دور شدند و تنها دختر او تمام شب را کنار مادرش باقی ماند. نکته جالب دیگر این که حتی پس از چند روز و عادی شدن رفتار شامپانزه‌ها، آن ها تا چند روز روی سکویی که شامپانزه پیر آخرین ساعات زندگی‌اش را روی آن گذراند، جست‌وخیز نمی‌کردند.


فیل

تحقیقات زیادی اثبات می‌کند که فیل‌ها نسبت به مرگ آگاهند و در لحظات مرگ با یکدیگر مهربان‌تر می‌شوند و نه تنها خویشاوندان درجه اول بلکه بقیه فیل‌ها نیز نسبت به فیلی که لحظات آخر زندگی را می‌گذراند، توجه ویژه دارند و با حالتی حاکی از ترحم تلاش می‌کنند نیازهای او را رفع کنند. برای نمونه فیلی که در حال مرگ بود، پنج خانواده از فیل‌های دیگر به حالت پرستاری به فیل در حال مرگ سر می‌زدند و به او برای زنده ماندن کمک می‌کردند.


قو:

قوها پرندگان زیبا و از مخلوقات خارق‌العاده خداوند هستند. در افسانه‌های قدیمی آمده که قوی گنگ در طول عمر هیچ صدایی تولید نمی‌کند و تنها در نزدیکی لحظات مرگ، به گوشه‌ای دنج پناه برده و آوازی زیبا به عنوان اختتامیه عمر خود می‌خواند که با اتمام آواز جانش را از دست می‌دهد. هنوز کسی به درستی نمی‌داند که آیا قوها واقعا آخرین لحظه‌های زندگی خود را تشخیص می‌دهند یا خیر اما افسانه‌ها و تعاریف نمادین در مورد این جانداران زیبا هم چنان در فرهنگ‌های مختلف پابرجاست.
جام 


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 آبان 1392برچسب:مشخص شدن زمان مرگ،حسينيه ثارالله كهنوج, | 21:55 | نویسنده : مرتضي وزيري |

ایا افتادن قران از دست گناه است
پاسخ: 
اگر به صورت غير عمد، قرآن از دست انسان به زمين بيفتد، باید فوراً آن را بردارد و احترام كند. و چون عمدی نبوده است، گناه حساب نمی شود. (1)
پی نوشت:
1. آیت الله مکارم، استفتائات جديد، ج ‏1، س 1710. 


موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، مطالب مهم ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:افتادن قرآن از دست ،افتادن قرآن روي زمين،حسينيه ثارالله كهنوج،حسينيه ثارالله وزيريها, | 7:38 | نویسنده : مرتضي وزيري |

محرم 98
عبدالباسط ایران
نوحه سال 96
دعا برای رفع درد دندان
مسجد حضرت زینب س در باکو پلمپ شد
آموزش تصویری تیمم،وضو و نماز
تفتيش عقايد شيعيان توسط الازهر!
بدعت دانستن جشن ميلاد پيامبراسلام(ص) مضحک است
ليست کانال هاي محبوب تبليغ ديني در تلگرام
تلاش وهابي‌ها براي تغيير "صلوات"
حمايت تمام قد پادشاه سعودي از کشتار مسلمانان نيجريه
حضرت آيت الله جوادي آملي: عقل انسان در کيفيت ظهور حضرت حجت (عج) متحير است
آيت الله العظمي سيستاني اولين الهام بخش عرب در سال ۲۰۱۵
چگونگی پرداخت حقوق داعشی ها
بلایی که نازی هابر سر یهودیان آورند بر سر شیعیان و علوی ها خواهد آمد
مداحی شیخ علی وزیری
عالمی که پس از دفن شدن در قبر زنده شد و نجات یافت
سینیه زنی واحد در حسینیه ثارالله وزیریهای کهنوج
مرثیه های حاج شیخ علی وزیری سال94
تصاویرمحرم94
گریه برای امام حسین(ع) از منظر آیت‌الله بهجت
تصاویر ساخت سازِِ حسینیه ثارالله وزیریها
اهانت به آیت الله سیستانی
مردمی مانند قوم لوط
شهید مسعود شادکام
السلام علیک یا امیرالمومنین علیه السلام
ماه رمضان
گذری در کربلا
مسجد کوفه
مفتي بزرگ اهل سنت از ظهور دجال خبر داد
چرا هنوز بايد بر سيدالشهدا (ع) گريست؟!
مرثیه خوانی
تصاویر محرم 93
تصاویر متحرک
گوشه ای از برپایی خیمه در سال 93
علي(ع) از زبان پيامبر اکرم(ص) در منابع اهل سنت
مفتی آل سعود
پیرترین پیامبر
استخاره با تسبیح
استخاره با قرآن
انواع غسل
قضا و کفاره روزه
شب قدر
نکاتی برای افراد روضه دار
چیزهایی که روزه را باطل میکند
ماه رمضان
یا صاحب الزمان ادرکنی
محل آغاز امامت و عبادت امام زمان عج
شهید جهان آرا
درباره کعبه
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بوکیو
  • 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17